niedziela, 6 stycznia 2013

TAG: "O mnie"

Pytania:
1. Jak masz na imię? Ania

2. Kiedy masz urodziny? w lutym

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie? Uczę się w drugiej klasie liceum / w dzieciństwie chciałam bym nauczycielem i tancerzem; aktualnie - lekarzem
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę? nie
5. Jakiej muzyki słuchasz? hip-hop / alternatywny rock / dubstep / różne ;)
6. Czy pracujesz? nie, ale występowałam na kilku eventach jako tancerka do oprawy TV
7. Czego szukasz w drugiej osobie? umiejętności dogadania się z prawie każdym / zaufania / otwartości / poczucia humoru
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno? do mamy / przyjaciółki
9. Ulubione jedzenie? łosoś / makaron ze szpinakiem lub sosem bolonese
10. Ulubiona część garderoby? buty
11. Czy masz zwierzątka? nie

12. Ulubione miejsce? sala taneczna
13. Czy masz drugie imię? mam
14. Ulubiony przedmiot w szkole? biologia / chemia
15. Ulubiony napój? cappucino
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie? Mioush - Reprezent / Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom? nie mam pojęcia
18. Czy uprawiasz jakieś sporty? tańczę / chodzę na siłownię
19. Ulubiona książka? nie mam
20. Ulubiony kolor? brązowy
21. Ulubione zwierzątko? pies
22. Ulubione perfumy? Beyonce Heat Rush
23. Ulubione święto? urodziny
24. Czy skończyłaś liceum? jeszcze nie
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy? byłam 4 razy
26. Czy mówisz w innych językach? po angielsku troszkę
27. Czy masz rodzeństwo? mam
28. Ulubiony sklep? H&M / Reserved / Pimkie
29. Ulubiona restauracja? Pizzeria Giaconda
30. Czy lubisz szkołę? lubię chodzić do niej, jak spotykam się z fajnymi ludźmi;)
31. Ulubiony youtuber? Maxineczka / Nissiax83 / Kajmanowa / Soulmatex22 / MakijażeKasiD / Callmeblondieee / Kiediska86
32. Ulubiony film? "Wciąż ją kocham" / "Szkoła Uczuć"
33. Ulubiony program w telewizji? "Mam talent" / "X Factor" / "YCD" / "Got to dance"
34. Ulubiony serial? "Plotkara" / "90210" / "Chirurdzy" / "Ostry dyżur"
35. PC czy Mac? nie miałam ani tego, ani tego
36. Jaki masz telefon? Nokia
37. Ile masz wzrostu? 168 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz