niedziela, 6 stycznia 2013

Haul grudzień 2012 / styczeń 2013

Dobra, to lecimy z konkretnym postem! :-) Ostatnio mimo świąt, pozwoliłam sobie na zakup paru rzeczy i chciałabym je Wam teraz pokazać.

Tuż po świętach, jeszcze w grudniu trafiłam na okazję -50% na produkty marki Max Factor, Bourjois, Loreal i Maybelline w aptece/drogerii w Tesco ZG. Oczywiście musiałam z niej skorzystać, mimo że niedawno było -40% w Rossmannie ;) Oto co zakupiłam.

 Puder Maybelline Affinitone kosztował 9zł. Od jakiegoś czasu chciałam go wypróbować, chociaż spotkałam się z opiniami, że zapycha. No ale zobaczymy. Ja mam w odcieniu 24, kolor jest podobny do Synergen 01 Vanilia, którego cały czas używam.

Maybelline One by One za 16zł, jeszcze nie używałam żadnego produktu, ponieważ najpierw muszę skończy te co zaczęłam. Teraz używam Maybelline Colossal Volum i jest zdecydowanym ulubieńcem!

I trzy podkłady. Wiem, że to dużo, ale dwa są mojej mamy, będę je z pewnością podkradać:)
Pierwszy to Maybelline SuperStay 24H w kolorze 010 Ivory za 20zł.
Drugi to Bourjois Flower Perfection 52 - i ten jest mój, bo chciałam bardziej kryjący. Kosztował 30zł.
I znów Bourjois 123 Perfect 53, ponieważ nie było już jaśniejszego odcienia - 25zł.

 I zmywacz do paznokci, bo zapłaciłam za niego 6zł/125ml.


Pomadkę Nivea kupiłam w Carrefour za 6zł w promocji, bo podoba mi się piękny, orzeźwiający zapach oliwki i cytryny! :)

 

Następne rzeczy może jeszcze dorwiecie bo są z przed dwóch dni.

 Mała beżowa torebka. Bardzo mi się spodobała, a takiej jeszcze nie miałam. W Rossmannie na przecenie kosztowała 20zł! W środku można zmieścić telefon, klucze i portfel (ale na pewno nie takie duże, jak teraz zobczycie:P) :

 Ten beżowy portfel jest taki słodki! Sliczny! Od razu mi sie spodobal, a zaplacilam za niego tylko 15zl równiez w Rossmann.

No i teraz! Na zdjeciu nie wyglada tak pieknie jak w rzeczywistosci. Tak naprawde jest on bordowy, a nawet burgundowy i cwiekami, które sa teraz modne. Kupilam go za 27zl w Focusie w sklepie Parfois.

Jak Wam sie podobaja moje nowe zdobycze?! A Wy co sobie ostatnio kupilyscie?? :))

1 komentarz:

  1. niezle zakupy :)) az sycze z zazdrosci, bo ja ostatnio na nic sobie nie moge pozwolic z powodu braku funduszy :( :P

    OdpowiedzUsuń