piątek, 18 stycznia 2013

Paczka z Allegro!

Hej! Nareszcie się doczekałam moich zakupów, które zamówiłam w aptece na Allegro:) Paczka właśnie przyszła, a zawartość prezentuje się tak:


  
Pod wpływem wielu dobrych opinii na Youtube i Wizażu, postanowiłam kupić Effaclar Duo, aby wypróbować na własnej skórze. Pokładam w nim wielkie nadzieje, że pomoże mi w walce z uporczywymi niedoskonałościami.

Cetaphil jest pewnie wszystkim bardzo dobrze znany. Ja nigdy nie miałam żadnego produktu tej firmy, ale dwa razy miałam możliwość użycia tego Dermoprotektora i bardzo dobrze podziałał na moją twarz. Ostatnio mam duże problemy z nawilżeniem skóry twarzy, stąd ten zakup. 
Do MD Dermoprotektora była dołączona próbka emulsji micelarnej, z której jest baaardzo zadowolona, ponieważ też ją chciałam wypróbować! :-) Chyba z tego cieszę się najbardziej, bo to tak niespodzianka, nie spodziewałam się jej ; P Za wszystko zapłaciłam 67zł.

Teraz czeka wielkie testowanie! :) Spodziewajcie się już niebawem recenzji:):)

-----------------------
Co do podkładu Bell, o którym mówiłam z poprzednim poście:
Na razie pierwsze wrażenie jest dość dobre, jak najbardziej zachęcam do zakupu:)
-----------------------
Dwa dni temu liczba wyświetleń mojego bloga przekroczyła 150!!! Ta liczba cały czas wzrasta i na tą chwilę jest ponad 200. Bardzo miłe uczucie:)

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. też dopiero rozkręcam bloga i znam to uczucie, gdy się śledzi każde jedno wejście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że będziesz z dermoprotektora zadowolona. Mi naprawdę pomógł uporać się z buzią, jest bardzo wydajny i w gruncie rzeczy nie taki drogi bo ma aż 250ml pojemności. Miłego testowania i oby Ci pomogły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za mile slowa! wiem, ze to dobre produkty, mysle ze oplacalo sie kupic cos porzadnego w koncu:)

      Usuń
  3. ja stosuje tej emusji do mycia twarzy z cetaphil . jest niesamowita ! naprawde, swietnie nawilża, a liczba niedoskonałości sie zmiejszyła ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo mozliwe, ze w najblizszym czasie tez ja kupie;)

      Usuń
  4. Miałam wszystkie 4 kosmetyki z cetaphilu które są dostępne w Polsce i z każdego byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno Ps Lipoaktywny jest bardziej nawilżający niż DA Ultra.Dermoprotektor z cetapilu najmie mi się spodobał nie jest tak nawilżający,ale za to moja Szwagierka go uwielbia.Ja byłam najbardziej zadowolona zkremu Ps lipoaktywnyego.Jest strasznie wydajny i dobrze nawilżał buzie ale może u ciebie ten Dermoprotektor się dobrze sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za odp. Jestem zadowolona z MD. Kiedys wyproboje pozostale

      Usuń