poniedziałek, 1 lipca 2013

Pierwszy dzień wakacji - pierwsze zakupy! :D

Siemacie. Zakończenie roku, ostatnie zaliczenia i brak czasu na bloga... ;C Teraz znalazłam chwilkę na napisanie posta i chciałam się pochwalić jakie uczyniłam zakupy, aż do tej pory nie mogę się nacieszyć. Miałam już skończyć z tym, po w kolejce czekają 3 róże, 4 podkłady, 3 tusze do rzęs... ale co poradzę skoro sklepy i ceny tak kuszą, że nie mogłam przejść obojętnie!! :D

Najpierw przeszłam się do Pepco, a tam od dawna upatrzone przeze mnie pędzelki do makijażu firmy W7. Na razie skusiłam się na dwa, jeden do ust dla mamy, jeden do nakładania cienia na całą powiekę, taki płaski języczkowy. Każdy był przeceniony z 7zł na 5zł :) Może wrócę po więcej, bo już widzę, jakie są ona przyjemne i miłe w dotyku;) Spodobał mi się też pędzelek do eyelinera/brwi skośny oraz kuleczka do blednowania cieni, ale one już nie były przecenione.


Później patrzę, a obok leżą przecenione pomadki Colour Chic. Wzięłam jedną, głównie dlatego że kosztowała jedyne 2,99zł ;)


Rano przejechałam się rowerem do Netto, a tam mój ulubiony szampon w dwupaku razem z mniejszym za 8,99zł


I małe zamówienie w Avon na spróbowanie za 6zł krem-żel odświeżający z wyciągiem z ogórka i białej herbaty



No i gwóźdź programu, czyli wybrałam się do Tesco Extra, a tam wyprzedaże szaf kolorówkowych. Mym oczom nie mógł umknąć róż Bourjois w kolorze 92 za 12,25zł !!!! (tylko ten odcień był w takiej cenie, reszta po 25zł) oraz Max Factor Miracle Touch podkład w takim kremie/musie odcień 80, który będzie służył mi jako bronzer, kosztował 16zł !! Były piękne błyszczyki Bourjois za 10zł, ale odcienie nie przypadły mi do gustu, szczególnie też nie używam na co dzień takich rzeczy.


Miło wrócić do pisania. A Wy co ostatnio kupiłyście? :)

2 komentarze:

  1. U mnie nie mam Pepco w okolicy, raz się przejechałam specjalnie i nie widziałam żadnych kosmetyków, innym razem trafiłam przypadkiem i też kosmetyków nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że ktoś prowadzi bloga na którym można tak szczegółowo dowiedzieć się o różnych produktach, gratulacje :)
    świetny blog ! - będę zaglądać częściej :)
    odwiedź mnie photoboook.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń