wtorek, 15 stycznia 2013

Bell Long Lasting Mat podkład - zakup

Hej dziewczyny! :) Właśnie się dowiedziałam, że w Biedronce jest wyprzedaż produktów Bell! Jako, że wczoraj miałam wysoką gorączkę, a dzisiaj jestem osłabiona, nie powinnam wychodzić z domu, ale czaiłam się na ten podkład za sprawą testu na żywo na kanale Youtube causeiloveu1

Hania z filmiku ma odcień 02 Nude, który by mi też pasował, ale będąc w Biedronce i jak zwykle nie mogąc się zdecydować, który odcień podkładu wybrać, wybrałam 03 Natural. Podkład jest przeceniony z 9,99zł na 5,99zł. Były też lakiery za 3,99zł, pudry za 9,99zł, róże 3,99zł, ale już mam ich trochę za dużo, dlatego na razie wstrzymuję się od zakupu.

 01 jest bardzo jasny i żółty (aż za bardzo), 02 jest za to trochę ciemniejszy ale ma tony różowe, a 03 wygląda naturalnie, bardziej w stronę brązu. Teraz będąc w domu zobaczyłam, że jest on trochę za czerwonawy. Zobaczymy jak się spisze.




Piszę o tym już teraz, żebyście mogły zdążyć na promocję. Już jutro napiszę Wam, jakie jest moje pierwsze wrażenie! ;-)

5 komentarzy:

  1. Oj chyba niedługo już nie będzie po co lecieć :P Większość blogerek i wizażanek coś zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz użyłam tego Cetaphilu lipoaktywnego dopiero 2 razy więc jeszcze niewiele mogę powiedzieć. Ten ma inną konsystencję, jest gęstszy, ładnie się wchłania, ale o działaniu jeszcze nie mogę nic powiedzieć. Dla buzi jest przyjemny po tych 2 użyciach. Muszę skończyć dermoprotektor wtedy zacznę regularnie używać.

    OdpowiedzUsuń
  3. świeny blog. dowiedziałam o tobie u lucy ; ) pisz czesciej bo juz cie lubie ; D

    OdpowiedzUsuń